Jangan cepat melatah

by
> > Ada satu cerita, nak dengar tak?
> >
> > Ceritanya cam ni,
> >
> > Ada seorang pompuan , masa tu dia sedang berhenti ditepi jalan sambil
> > melihat keadaan keretanya yang kemek. hari dah nak masuk magrib, dia
> > menjadi semakin resah. Dah lah jalan tu sempit, lampu jalan tak de
> > pulak.
> >
> > Tiba-tiba datang sebuah motosikal datang dari arah bertentangan. Dah
> > lah tak pasang lampu, tak pakai topi keledar.. laju pulak tu.. macam
> > pelesit. Perempuan tu apa lagi, dia terus menjerit ” Hoi..
> > Babiiiiiiiii. …… Slow sikit…..”
> >
> > Bila mendengar laungan perempuan tu, apa lagi, penunggang motosikal tu
>
> > pun menjerit balas .. “Celaka!!!!! F**k you!!!, Pu**mak kau!!!”..”
> > Bagerooo… sedap jer cakap babi….”
> >
> > Selang beberapa saat.. tiba-tiba terdengar satu dentuman yang kuat….
>
> > Perempuan tadi berlari kearah bunyi dentuman tersebut.. Apabila sampai
>
> > ke sana , kelihatan budak tu terpelanting dalam semak manakala
> > motosikal nya remuk sama sekali.
> >
> > Rupa-rupanya, dia dah langar babi yang telah dilanggar oleh perempuan
> > tadi.
> >
> > Moral of the Story : Hoi babi!!!!!!!! slow skit!!!! tu bukanya
> > marah… tapi nak bagi tau jer….yang ada babi tergolek kat
> > depan….heheheeheheeeee

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s


%d bloggers like this: